Followers

Tuesday, November 15, 2011

Fakta Bukan Auta Tentang Aku







1. Kalau stress akan makan makan dan makan,Kalau happy pun akan mkan dan makan. Kalau mood dalam keadaan normal, makannye pun normal.

2. Cerewet gila babas sampai kadang-kadang sangat membencikan cerewetnye itu . Oh tidak ku pinta jadi begitu...huuuuu

3. Kalau susah tidor, lumur je losyen kat kaki automatik dalam masa 5 minit terus mengantok. au losyen yang soft itu sangat menenangkan...oh...

4. Masa kecik sangat susah di beri makan. Asal suap nasi mesti aku kemam, hisap je nasi tu dalam mulut tak telan kadang-kadang sampai tertido dengan nasik dalam mulut. Sampai ke besar mak aku duk ungkit asal nampak baby makan.



5. Kuat merajuk memang sejak dari azali. Stor bawah tangga rumah adalah port paling popular kalau merajuk ngan mak ayah masa kecik-kecik. Shopping complex adalah port paling popular bila dah dewasa ni...

6. Tak boleh tahan dengar bebelan panjang yang berulang-ulang cakap benda yang sama. Paling benci benci benci benci! Please stop it!

7. Sangat rajin dan pandai cari duit dengan macam-macam cara tapi juga sangat bijak menghabiskan duit untuk pelbagai perkara =)

8. Tak minum teh tarik sebab manis kerana diri dah cukup manis dan tak perlu di tambah manisnya lagi...awww... huhu

9. Penggila seafood terulung sehingga di sarankan oleh puan emak supaya cari suami nelayan sahaja kerana mak nak bankrup aku asyik request nak makan ketam fresh, udang nak yang besor bapok saje, ikan bakar sokmo x nak kongsi ngan orang lain kalau makan..



10. Penggila purple. KAlau bukak almari 80% baju adalah purple. Paling sadis, pernh kena tegur dengan classmate lelaki masa kt utm dulu cam ni.. "Ko ni tak tukar baju ke? Tiap hari sama je aku tengok"... Kuang hajau kan??? Bencik.. Dah warna tu je yang berkenan kat ati akoooooo....huh

OK sekian... Berakirlah segmenfaka bukan auta untuk kali ini ye... daaaaaaaaaa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails