Followers

Wednesday, May 11, 2011

Terminal Bersepadu Selatan - Bandar Tasik Selatan

Isnin hari tu kan meeting di KL. Jadi balik tu kena la pergi terminal bersepadu selatan TBS tu ambil bas. Sekarang ni bas-bas dari selatan macam johor, melaka, negeri sembilan tu akan berhenti kat situ la. Dah tak kat pudu lagi sepatutnya. Tapi masa pergi tu, bas yang aku naik dari JB tu berhenti kat pudu gak.. Pelik..huhu

Tapi tak pe la, dapat jugak aku tengok puduraya yang baru. Ok, sangat memuaskan, selesa mak hai. Sejuk je. Tak macam dulu. Orang pun tak ramai cam sardin like dulu-dulu tu. Ye la, sekarang dah seperate kan, bas-bas dari selatan kebanyakkan dah berhenti kat TBS. So tak la sesak sangat puduraya tu kan.

Oh, berbalik pada tajuk semula ye, pasal TBS kat bandar tasik selatan tu. Hari tu kali kedua la aku jejak kat TBS tu. Before this singgah kejap je, turun bas terus azie ambik aku bawak ke klcc, tak sempat nak meronda. Tapi hari isnin tu, banyak masa la aku meronda sebelum beli tiket dan naik bas balik ke jb.


So far, memang sangat selesa. Macam airport kan. Tempat duduk yang selesa,cantik. Siap ada skrin yang tunjuk masa berlepas semua bas. Pastu bnyak gila kakitangan. Cecantik plak tu uniform. Yang penting sangat mesra. 5 bintang la kasi kalau pasal servis..



Ruang kedai pun banyak. Cuma belum banyak yang buka je la. Oh, ada satu kedai roti tu, dia punya bleuberry cheese tart sangat la sedap! Teringat dan teras rasa kat tekak lagi..haha..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails