Followers

Saturday, September 1, 2018

I NEED HOLIDAY PLEASE!

Hai. Lama tak update blog, tapi cari dan menulis blog semula hari ni sebab nak meluah rasa. Ye la, luah kat blog je la since tak ade orang nak tadah telinga dengar keluh kesah aku sekarang ni. Kalau dengar pun tapi tak faham pun sakit hati jugak.

Kat entri lepas kan aku cerita pasal Holiday ke Melaka yang tak berapa happy tu. Serius memang tak happy langsung. Rasa makin stress ade la lepas balik tu. Bertapa la aku mengharapkan Holiday yang seronok sangat-sangat.  Masa pergi Terengganu bulan Februari hari tu seronok tak terkata

Yes. That my Impian dalam masa terdekat ni. NAK PERGI HOLIDAY DENGAN GEMBIRANYA! Tak perlu pergi jauh jauh pun, dekat dekat pun tak ape, budak2 tak penat, masa pun tak terbuang atas jalan.  Yang penting semua orang dalam mood happy, supportive dan menggembirakan suasana.

Aku bosan gila kat rumah ni weh.
Tak ade kawan
Tak ade sedara mara yang dekat2 boleh aku jumpe
Duduk jauh merantau macam ni la kot...
Lagi sadis merantau kat ceruk negeri orang. 
Payah,


That why la aku perlukan holiday...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails