Tengok jam dah pukul berape? Pukul 4.11 pm tahu tak. Berapa minit lagi bank nak tutup ni. Kenapa gaji aku tak masuk-masuk lagi ni. Jenuh dah aku bukak tutup CIMB Click ni tau. Jangan buat gila. Besok dah cuti. Bank mane yang bukak esok? Nak tunggu isnin baru masukkan?
Habis cuti 3 hari Jumaat, Sabtu Ahad ni aku nak buat ape? Buat bodoh je ek? Tak boleh nak berlalalalala~ jawabnye aku nanti. Jangan buat gila ok.. Ni hal serius.. Mane la si budak yang g masukkan gaji ni tadi tak balik-balik. Aku sangat risau. Bukan risaukan kamu, tapi risaukan gaji ku yang tidak kunjung tiba ke dalam akaun.. =(