Followers

Monday, April 26, 2010

Bila Tiada Idea Menulis Blog, Perlu Diam Atau Tulis Ape Saje Yang Merapu?


Macam mane yek. Mood menulis sedikit kureng dari mingu lepas. Kalo ade pun cerita pasal contest, pasal tag je. Bukan tak ade entri yang biase-biase tapi bila dah habis tulis, susah tul nak tekan button publish.. Mesti jadi draff je.

Walaupun setiap petang Johor basah dek kerana hujan, tapi otak ku kering dengan idea.. Nak buat macam mane. So korang, ape korang buat bila tak ada idea nak menulis entri baru? Diam je ke atau tulis je ape saje yang nak di taip jari macam aku sekarang ni asalkan blog berhupdate?

Okeh okeh entri ni tak nak draff dah. Publish saje la... Wee weee Idea.. idea kau di mana..


11 comments:

Miss Izah Mohamed said...

TULIS AJE APE2 PON.. MESTI IDEA DTG TIME DUK TAIP2 TU.. HEHE
SPONTAN

amirulhazwan said...

betul2.spontan itu best

Nazz@Purple said...

kalo xade idea..nazz selalu letak gambo2 je la..tulis sikit je..

Anonymous said...

aku biasa jauhkan diri dr blog sekejap

jalan2

Eye_nee said...

Tulis jer apa yg patut...

laGenDA KodOk HijAU said...

aku rasa macam tu juga.. kadangkala tak ada idea.. tapi tulislah apa yang merapu sebab kita ada pengikut nak baca. walaupun aku rasa apa yang aku tulis tu hampeh tahap cipan. nak buat macam mana.. kena juga tulis

myQza said...

aku tulis je yg merapu :)

Si GadisSemasa said...

kadang-kadang kalau takde idea tu , GS selalu melilau g blog org utk carik idea .
tak pun search la ape2 yang trending skunk nie . :)

Adi Mulia said...

Thank you for nice information. Please visit our web:
Click Here

Adi Mulia said...

Thank you for nice information. Please visit our web:
Click Here

Ahmad Faqihuddin said...

Thank you very much, for this useful information.

Visit Our Website:
Ahmad Faqihuddin
Ahmad Faqihuddin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails