Followers

Monday, April 19, 2010

My Version of Grooming Tips


Ok instant cash blogging dah sampai minggu ke 8 minggu ini ye. Tajuk untuk di ulas pada hari ini ialah My Version of Grooming Tips. Grooming tu ape ye kawan-kawan? Maksudnya macam berhias diri la ye kawan-kawan.

Ok, sebagai perempuan, memang harus la kan nak berhias-hias ni. Memang tak sahkan kalo tak berhias sebelum keluar rumah. Bagi aku la, berhias tu penting. Walaupun orang kata dont judge a book by its cover, tapi tetap juga first impression itu penting okeh.

Baiklah antara tips yang penting ialah pertamanya setiap hari harus mandi.. Haha.. itu pasti la aini, tak perlu ajar. Dengan badan yang segar lepas mandi, ape yang harus kita buat ye kawan-kawan?

Perempuan terutamanya, tak guna muka cantik, mekap tepek 3 inci kat muka tapi bau badan macammmmmmmmmmmm haremm. Kadang-kadang kita tak sedar ye badan kita ni berbau akibat peluh. Confident je berjalan sebab muka dah tepek mekap mestilah rasa cam confident lawa je kan..hehe. Padahal, orang sekitar terseksa menahan bau..huhu

Baiklah, untuk mengatasi masalah tersebut, memperkenalkan produk baik dari adidas khas untuk kaum wanita iaitu adidias action 3 Intensive Anti Perspirant Spray for Women yang mempunyai ciri-ciri seperti berikut :

1. More than 24 hr of protectionn against perspiration
2. New Dry Max system technology for extra wetness absorbtion
3. Expert concentrated in active ingredients
4. Special anti- whitening material to minimise white marks on skin & clothes
5. 0% alcohol

Tengok.. Sangat bagus kan. Ape lagi? Sambar la...huhu. Ingat ye kawan-kawan kaum wanita sekalian, kebersihan diri tu penting. Berhias bukan setakat muka dan pakaian sahaje. Penampilan diri yang lain juga harus di jage. Bukan untuk keselasaan kita sahaje, malah juga untuk keselesaan orang sekitar kita.


Project Alpha Season 2 Episode 1


Project Alpha Seoson 2 Episode 2



Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails