Followers

Thursday, April 29, 2010

Facebook - Aku Kena Maki

Pernah tak korang kena maki dekat Facebook? Kena maki tak pasal-pasal nih. Di maki pulak oleh manusia yang otak separuh mungkin. Tu yang meroyan semacam je maki orang sesuki hati dia.

Alkisah beberapa hari yang lepas ade lah seorang yang berjantina lelaki tegur aku kat facebook chat tu. Mintak maaf cakap lah, aku memang tak layan orang yang menegur dengan ayat buaya - buaya tembaga ni. Macam berlagak jek bunyi ek ko. <-- korang berkata dalam hati kan... Aku tau..haha

Aah memang aku jual mahal sket. Al-maklumlah, status pun in relationship kan <-- poyo. Jadi kena la kawal sket kan itu ini. Eleh kalo tak nak berkawan tak payah la buat facebook, mengadap je la buah ati ko tu. <--- sesetengah orang cakap. Hello.. berkawan tu buleh saje, aku approve dan add je member2 baru cam blogger yang add aku ke, kawan kepada kawan ke kan. Tapi yang buat ayat gatai-gatai merenyam cam tu memang sorry naik lorry la.

Spesis Buaya

Balik pada citer asal. Si mamat ni bengang kot aku tak melayan, lalu dia melemparkan kata-kata keji sebegini -> "Sombong macam pelacur kau ni! Dasar Babi." Mak aii..ini sudah lebih, panas ati i ni tau. Aku balas "Oit.. Apehal ko ni maki-maki orang ni". Dia jawab lagik "Memang ko pelacur. Muka dah lah cam Ci*** nak berlagak lagik". Aku balas lagik. "Tak sekolah punye budak! "

Lepas tu lagik la die meroyan maki hamun aku, berbakul-bakul. maki nih. Dah macam orang hilang akal. Memang hilang akal kot. So aku pun malas nak melayan budak hilang akal takut aku pun hilang akal jugak nanti.. haa.. kan haru nanti. Then aku tengok profile die. Cett budak lagi. SPM pun tak lepas lagik gak nye ni.

Dik ko salah orang ni dik nak mengayat. Ko ingat akak ni awek 14 tahun yang tengah sibuk cari boypren ke dik? Akak 23 tahun sudah dik. Nak kawin dah ni..Muahaha.. Then aku remove die. menyalak la ko sorang-sorang dik. Malas akak layan.

23 years old already okey

Perangai macam ape daa... Macam gitu perangai ko, perempuan gila pun tak hingin tau. Kau ingat facebook tu ape, semua orang nak kena melayan kau? Tak tengok status orang in relationship ke, married ke tetap ko nak ayat. Memang dasar tak reti bahasa la tu.

p/s : Pelacur tu sombong ke korang? Haha.. Adoi la budak. Lain kali kalo nak buat perumpamaan pun cari la yang sesuai sket. Sombong cam artis ke kan..sesuai..haha =)



17 comments:

miza ismail said...

truk btul bdak tu...betul gak..slh perumpaan dia tu kak...hihi,sombong mcm artis bole trima.sombong mcm pelacur?mane ada placur sombong...baek haty adala...hihi..baik ada mksud

riezgurl said...

mmg sengal dan bodoh tul dak tu..mak ayh hntr skola bkn nk blaja, bercinta je...xpayah layan r dak hingusan cm tu...

**konon cite ni ko nk bgtau ko nmpk muda la ek..hahaha!

Aini said...

nur_solehan ; tau x pe kan.. cakap la sombong cam artis..huhu

riezgurl : alaaaa ko cakap aku nampk muda?? Alaaa malu malu la i..haha

IRAH HAJERAH AZMAN said...

dats y i x approve org yg i tak kenal

Anak Perak said...

ish2 budak2 zaman sekarang.mcm desprate jer.aku ni dah berumur releks jer.

p/s : eh 23 tua yer.hak3..awat aku rasa muda lagi.

mancai said...

salam singgah... mak aih kesianya... lagi kesian org yang memaki hamun tu... ada masalah besar kot...

Balqish said...

ish, jahatnya bdk tu!
kalau kecik2 dah macam tu, mmg oag gila pown x nak laa! :P

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

budak ta cukup umor kot.. hahah

yours
SH

Melissa Mjb said...

btul2 meroyan mamat tu. desperado tak b'tempat. block jek acc die.

laGenDA KodOk HijAU said...

24 dah umur ingatkan 42 hahahahaha.. biasalah .. budak budak sekarang ini banyak minum susu lembu dari ibu. sebab tu dah tak tahu berbahasa baik.. sabar jerlahh

tapak kaki: kodok bukan boya

illafira said...

tu la bdk2 skrg.. bhs x reti nak tapis dh.. kalo x lyn main sembur jek..

Eye_nee said...

Kalau Kes cam mengayat ker..memaki ker mmg tererrist SESETENGAH bebudak sekolah ni..Entah mana mengilangnya budaya kesopanan dan kesusilaan Bnagsa kita sekarang ni yer...

myQza said...

bukan pelacur paling peramah ke???

kalautak mana nak dapat pelanggan

abaikai org otak suku mcm tu!

LIP (^_^) said...

uik..bebudak tu hingusan sgt tuh..tak menghormati yang lebih tua tuh..

IdaShamsury said...

pnh dgr kes budak hina arwah din beramboi tu lg sdey..tp konsep ye pun same dgn awk..sabo la ye awk

Hazzy Ishak said...

setuju dgn pendapat tedi

mcm tu lah jdnya bila dah meroyan
he he he

M.I.H said...

biasala budak2..
baru nak kenal dunia..
hahaha..
poyo je ayat konon mcm dh tua sgt..
hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails