Followers

Thursday, April 29, 2010

Kodok.. Aku Cuma Mahu Kahwin Tapi Bukan Dah Nak Kahwin

Akhir-akhir ni, kat office sangat la malas aku buat kerja. Mengadap sistem 5 minit, buang masa setengah jam. Hambik. Ada 2 website yang kena setelkan tapi perasaan haku sahangat la kemalasanan..haha.

Tabiat menangguh kilija jangan cakap la. Semakin hebat.. Lagi-lagi musim hujan kat Jb ni. Asyik jadi kepompong je lah aku kat tempat duduk ni. Tak tidor okeh. Cuma jadi kepompong comel terkokol-kokol menahan sejuk.

Ini adalah kepompong

Pasal pe malas-malas ni aini? Pasal tak sabau nak beli handphone baru. kott... Muahahahahaha.. Esok sampai Ahad ade cam expo ke karnival Handphone cam tu lah kat Danga City Mall. Masa tu nanti berlambak la gerai kedai hanphone. Buleh dapat murah tak agak-agaknye?

Huhu.. Tidak sabar, tiada kesabaran... Bukan pe, sejak handphone hilang ari tu, tak dapat nak nak snap adegan panas lagi sensasi untuk masuk kat blog. Sorry yek, bukan adegan lucah, awek sekolah terlampau semua tu ye. Untuk makluman, tiada yang lucah kat blog suci bersih ini.

Panas di sini membawa maksud ape yek. Ya..membawa maksud on the spot punye pic la.. Kononnye aku nak mengumpat pasal orang gila kat yang aku jumpa kat bus stop ke kan, harus lah nak ade gambar selingan yang sahih kan. Tak ade hp cam ne aku nak snap. Tak kan nak suro aku melukis bagai kot..


Okeh nantikan je la entri minggu depan kalo-kalo aku berjaya menyambar telepon baru. Ohw ye entri cam tak ade kena mengena jek ngan tajuk kan..haha. Tadi aku sebenarnya nak ucap terima kasih kat Kodok sebab memfameskan aku kat blog cintasangkodok dia tu je. Lepas tu termelalut sampai perenggan akhir baru teringat pasal kodok..haha.. Ampun kan aku putera kodok..

6 comments:

..nOj.. said...

tu yg konpius tu. rasenye td mcm klik tajuk lain. tetiba cite pasal enpon plak. ampeh je kan

laGenDA KodOk HijAU said...

kodok dan hanphone tak sama ker? lebih kurang sama. oic.. baru nak kawin.. makna ada peluanglang aku laghi hahahaha

nota tapak kaki: jgn lupa kad

myQza said...

rajin2kan diri nanti dpt beli enpon baru

Unknown said...

salam ziarah dari akak...good luck dalam contest project alpha ek..

Nazz@Purple said...

oo..tak same ye..

Amir Syahir said...

hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails