Followers

Saturday, June 7, 2014

Nuffnang Masih Menyayangiku

Sejak aku kerja KL yang bizi menggila siang malam pagi petang tunggang terbalik dengan kerja, blog aku memang la sunyi sepi.. Sebulan sekali kot update blog.. Maka Pendapatan dari Nuffnang pun sepoi sepoi bahasa je la... 

Alhamdullilah sejak jadi suri rumah tidak berumah ni, Nuffnang kembali sayang kepadaku memandangkan aku pun dah start aktif update blog semula kan.. Ye la strategi promot bisnes kan.. Last week dapat email dari Nuffnang untuk Mamee Chef - Malacca Factory Invitation. Masa baca email tu seronok bukan kepalang sebab aku pun masa tu tengah excited nak pergi melaka kan.. Tapi malangnya aku tak dapat join sebab suami kerja kan, sape nak mengantar.. Gitu la kan dah duduk jauh kat sini.. Kalau still duduk KL confirm aku pergi sendiri dah.. =(

Lepas tu punya la lama tak check Nuffnang kan.. Dulu masa zaman gila blogging tu sehari berapa kali ko check Nuffnang punya earning..haha... Ni ada la dekat 2 tahun baru ni nak check.. Terkejut beruk bila tengok dah berubah gila interface dia... Jakun sangat.. Pastu terkejut beruk tengok earning yang dah boleh cash out... Ehemm.. Tak la beribu ribu.. Tapi cukup la untuk beli handbag sebijik...haha... =)

Ok terbukti kan Nuffnang Masih menyayangi aku.... Moh kita tekan button Cash Out!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails