Followers

Saturday, August 24, 2019

After 7 Years... Aku Buat Comeback


After 7 years.. aku buat comeback uolls. Gigih memenuhi gathering bersama kelab ketam aka my exclassmate daru MRSM pontian. Actually kitorang memang every day pun mebawang kat group whatapps, dan diorg pun sangat la kerap jumpa, lunch date, makan2, holiday sama2. Sebab diorg semua (kami berenam semuanya) memang kerja dan stay kl. Aku dulu masa kerja KL 2 tahun pun selalu join. Tapi since aku dah berhenti kerja dan pindah Pahang, ini lah first time aku join diorg jumpe kat KL. Tu pun sebab kebetulan aku nak balik Jb that day, jadi singgah KL kejap jumpa diorang. Walaupun kami bertiga je masa dan tak cukup korum lagi 3 org sebab masing masing ada urusan lain, tapi dah cukup happy aku rasa. Tengok la aku punya senyum kn. 


Kita lunch kat Seoul garden, sunway putra mall. Seronok la citer itu ini. Anak anak pn bleh jadi kawan dah. Bawak ecah je la. Kalau bawak semua, memang aku jadi raksasa pulak kat situ. 


Dan insyaAllah 2 minggu lagi kami akan holiday sama-sama ke Bangkok pulak. Excitednya sis Walaupun terpaksa bawak seketul Adam bersama. Manakala geng lain single je pergi tanpa anak-anak. Nak buat cam ne, sis anak 3, tak kan nak tinggal semua, kesian pulak org yang nak tlg jaga tu. 


FRIENDSHIP NEVER END.
InsyaAllah. 




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails