Followers

Thursday, June 1, 2023

Cipta Kenangan Lagi~ Terengganu Cuti Sekolah 2023

Tempat healing paling suka memang Terengganu. Sutra Beach Resort tentunya. Sebab resort dia senang sangat nal ke pantai, dari depan bilik dah boleh nampak lait membiru tanpa halangan apa-apa. Tak perlu turun lift, tak ada banyak bangunna yang menghalang view pantai. Swimming pool dia pun teramat suka, cantik, selesa, dgn view owesome. 


Cuti sekolah pertengahan tahun kali ni ke sini lagi kami. Cuma kali ni agak teruk ye Sutra Beach Resort punya servis.  Telefon bilik rosak,  nak extra bed, nak iron semua kene menapak ke lobby bagitau. Pulak tu dah beritahu sekali tak hantar hantar,  kene pegi lagi tanya.  Mampus penat. 


Nasib la pool masih cantik, laut masih indah. Maka bersabar lah mak buyung. Aku tak kan lupa seronoknya aku mandi pool sini sebab pool dia open, bukan dikelilingi bilik bilik yang kalau ko berenang ramai cuci mata tengok. 


Infinity pool. With great view. Pagi petang kita mndi pool dan pantai. 


View dari atas katil kat bilik. 


Acara biasa, makan celup tepung kat pok nong. Tapi kali ni tekak aku tak sedap, semua makanan rasa hambar. 


Papa sempat mancing malam tu, siap dapat ikan duri lagi. Simpan sinilah buat kenangan. 


View malam pum camtik sekitar resort. Kali ni kita tak banyak keluar, malam pun order grab je.

Breakfast hari last, aku minta scramble egg, boleh budak telur tu dengan muka sombong cakap tak boleh. Dia buat ommelete  je. Kecewa ibu mengandung. Tak dapat tu tak pe la, aku boleh jevbuat sendiri kat rumah, lagi sedap. Tapi  hati sakit dgn cara sombong budak telur tu. Antara salah 1 sebab aku cakap servis sutra beach resort mengecewakan kali ni.

Mungkin next , pikir banyak kali la nak stay sini lagi. 






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails