Followers

Thursday, June 23, 2011

Nak Menangis Bila Tau Ada Myvi Baru Warna Purple!

Benci. Benci. Benci. Boleh tak nak pulang balik myvi yang i baru bayar 2 bulan sekarang ni, lepas tu mintak tukar dengan myvi baru warna purple meletop ni? Huwaaaaaaaaaaa.... Tuhan je yang tau macam mana sentap nye hati ku inik sekarang bila tau myvi baru ni ada warna purple.

2 bulan lepas masa nak beli myvi yang sedang aku pakai sekarang ni, banyak orang tanya, tak nak tunggu myvi baru ke? Masa tu aku tak heran pun, sebab AKU TAK TAU MAYVI BARU ADA WARNA PURPLE! Kalau beta tau myvi baru ada warna unggu, pasti lah beta dengan sabar dan riang gumbira tak beli dulu myvi kelabu tu..

Ok, sekarang dah tak gembira. Rasa nak pukul orang. Bye.

8 comments:

Nazz@Purple said...

huuhu..naz pon teruje giler ngan kepurplean myvi bru ni.mystical purple tak silap namenye...ish..rase nak beli je..tp tak semudah beli ikan dipasar(T_T)waaaa

mai aliyah said...

nk pukul sape tu noi..hehehe...

Zaharah said...

itu lurah.. biase time kite nak beli time tu xde ape yg kite nak.. time xnak beli time tu la ade menda idaman kite...

Ape pon xbaik menyesal kalau dh beli sesuatu.. Ni org lain la ckp tak baik..same2 mengingati

illafira said...

sama gak perasaan masa myvi pink tu kuar.. baru beli myvi kelabu 2bln.. hahaha

.:: Ain Sasuke ::. said...

nmpaknye cik noy kite akan bakal jeles dgn cik juana ye..

Mr Rileks said...

cer trade in.. ekeke.. dah la lawa.. hrga lak x jauh beza dgn 1st model.. ingt nak smbar sbjik... :D

Anonymous said...

barney pun kaler purple juga...

Mr Saga BLM said...

tunggu myvi baru 1.5, mesti lagi best

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails