Followers

Thursday, May 3, 2012

21 Mencari Cinta


First nak cakap, gambar ni tak berapa suka la sebab nampak gemssssssssssss sangat. Malas nak bagi perkataan penuh. Sangat anti degan perkataan itu.  Hurm tapi terpaksa letak gambar ni jugak sebab ni la gambar penuh berdua kitorang yang paling latest.

Kedua nak cakap, rasanya macam perlu sangat-sangat tahap kronik beli handbag baharuuuuuuuu pasal handbag dalam gambar ni sangat la tidak maching nye dengan baju. Rasanya perlukan sesuatu yang baru yang bewarna hitam supaya senang maching. Betul! Setuju! Yeaah!

Ok yang ketiga nak cakap.... Macam tak percaya 21 HARI LAGI kita akan bertukar status... InsyaAllah... Semoga Allah permudahkan segalanya... Amin..



3 comments:

Nabiel said...

gemsss itu hape?=P

Didi Nadhirah said...

kasut matching ngan baju la koni ...santeks dah tu

ain dzaya said...

mesti berdebar nak nikah kan..ehhee..eh akak..macing la beg tu dgn baju,tp klu beg tu lg kontra cam kaler biru lautdan kuning air mesti lagi santek..kene pandai main dgn warna..bru cun kak!hehe...xkn nak guna kaler itam je..ye dakk..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails