Followers

Wednesday, July 25, 2012

My Wedding ~ Hantaran Untuk Suami

Hai.. Lambatnye update pasal kawin. Kakak pun dah nak naik hangin ni tak dapat-dapat lagi gambar dari photographer ni..huhuhui. So marilah menatap gambar dari handphone saje ye. Dan untuk tatapan kali ni kita tengok gubahan hantaran yang aku sendiri buat untuk suami tercintak... =)


Keseluruhannye adalah 9 dulang tapi yang atas katil ni, sirih junjung la yang missing. Ye la, sirih junjung mak yang buat, masa pagi sebelum nak nikah tu baru buat.


First. Set persalinan untuk suami. 


Buah-buahan

Kasut

Tali pinggang & Wallet


Set wangi - wangi

Cokelat


Kek Lapis


Dan Al-Quran


Jangan di tanya kenapa purple lagi, masa tunang dah purple.. Aku pun tak tau nak kate ape. Cuma warna tu je ada kat mata aku masa nak buat tu...hahaha.. Sekian terima kasih.

4 comments:

Zila Zainal said...

cantiknya hantaran awak. suka kristal lilit2 tu

cik chinta said...

smeorg da kretip skg. pndi da wat sinri hantaran, jimat kan?

Ummu Ilham said...

Salam kenal..
DIY tu menjimatkan...")
Comel hantaran..

aini jugak ni said...

wahai cek aini a.k.a tiz zakyah..nama kita sama n minat pun sama...PEPEL!! hehe..btw hantaran made by yourself tu mmg sgt awesome la..sweet sgt! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails