Followers

Friday, November 22, 2013

Ibu Intan Dah Ber Herbalife


Kerana risau dah duduk rumah kerja makan, makan, makan,  maka dengan tanpa rahu-ragu aku start ambil Herbalife hari ni. Untuk kesihatan dan menurunkan berat badan. Aku tak sempat lagi baca buku-buku yang di attachkan bersama oleh coach herbalife aku ni. Sibuk menggila menyiapkan tempahan bakal-bakal pengantin.. =)

Alhamdullilah hari pertama minum herbalife memang tak rasa lapar. Sebelum ni bukan main, dah sarapan nasi lemak, lepas tu nak makan pulak roti bakar. Dah lunch nasi, petang sikit nak pulak membaham aiskrim + honey star. Tapi hari ni, sarapan dengan herbalife, lunch nasi, dinner pun shake dengan herbalife lagi. Air pun banyak minum sebab rasa haus sangat.. Tak ada dah makan benda-benda tak berfaedah hari ni... Weehuu.. 

Harap-harap berterusan la macam ni sampai dapat berat idaman... =)  Anyway, I tepis saja kata-kat nista orang-orang yang negative thingking dengan senyuman.. Benda ni membazir la, tak kurus la... So negative! Padahal dia tak pernah cuba pun. Pelaburan untuk kesihatan dan kecantikan rasanya tak membazir pun. Aku dah lama tengok orang minum herbalife ni. Paling buat aku kuat nak cuba bila mak ayah aku sendiri minum herbalife ni dan kesihatan diaorang Alhamdullilah bertambah ok..  Mak tak semput bila minum herbalife dan ayah makin slim dengan herbalife.. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails