Followers

Monday, April 28, 2014

Bini Yang Kuat Berjalan

Aku kan memang jenis tak sabar, lagi-lagi bab jalan-jalan, memang tak sabar... Semalam kan rasa teruja sangat nak pergi melaka dengan tiba-tiba... Lalu, bila husband balik kerja je terus buat suara manja sikit, buat-buat tanya dia cuti ke hari ni? Jom pergi Melaka...  Macam Melaka tu 2 jam setengah je dari sini. Macam jb - Melaka je aku rasa.

Takyah la syg. Kite kena simpan duit.. Kita kan nak ada  rumah.. Nanti nak kene beli perabut serba putih, sayang kan nak perabut warna putih.. Pastu nanti nak pergi shopping kat Ikea beli barang rumah, syg kan nak pergi Ikea nanti.. Pastu nak cat bilik Intan warna pink lagi, banyak tau nanti nak pakai duit...

Sajaaaaaaaaaaaaaa je... Saja je cakap benda-benda yang aku memang nak, memang impian, yang tiap hari aku zikir kat telinga dia... Motip, nak suruh jimat cermat lalu tidak payah pergi holiday... Amboi sangat, kalau bab buat kereta tak pulak dia sebut semua semua tu... Sesuatu sangat kan orang lelaki ni kalau berkata-kata..

Tapi tak peduli tetap aku zikirkan di telinganya .. Nak pergi Melaka.. Jom Pergi Melaka... Jom abg... Jom Melaka.. Jom la pegi Melaka... Nak di marah, bini ni mood baru nak baik dari merajuk, kang di marah takut merajuk lagi.. Lalu dia pasrah dan berkata.. Kita pergi Genting je la.. Dekat sikit.. Jauh la Melaka tu....

Yeay!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails