Followers

Saturday, January 20, 2018

Hadiah Tahun Baru 2018

Hai. Tahun ni rasa berkobar kobar nak update blog selalu. Ye la terpkir aku ni daj menjelang 31 tahun dah. Banyak memori indah boleh share kat sini untuk tatapan masa depan. Gitu kan. Tapi betul la, seronok bila baca entri entri lama yang dulu dulu aku buat. Dari zaman bujang sampai la kahwin. 


Wee.. Panjang lebar pulak mukadimah.  Sebenarnya dari tahun lepas lagi dah nerazam nak kumpul aset emas untuk simpanan dan pelaburan masa depan. Ececeh banyak la ko punya masa depan kan. Ni kalau laki aku baca confirm dia gelak n perli. Ye la dulu aku tak minat pon barang kemas ni. Macam orang tua je pakai emas kononnya.. Tapi sekarang. Berkobar simpan duit nak kumpul setahun 1.  Dan ni lah hasil untuk tahun 2018.  Alhamdullilah. Ni antara hasil simpanan tahun 2017. Bahaya gak simpan duit dalam akaun. Nanti asyik guna buat shopping aje kerojonye. 


Yang ni ya. Yang Love gantung gantung tu hasil last year. Jatuh cinta dengan design ni. Berapa kedai surveu tengok design, tapi design ni memang ada kat semua kedai. Design baru gitu.  


Design pandora ala ala ni sebenarnya aku punya target tahun ni tp tak tau la, terpesong pilih design lain pulak. Tak pe la,kita simpan untuk target 2019 pulak.  Awak tunggu saya ye pandora idaman.. huhu.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails