Followers

Monday, October 22, 2018

Genting Highland Jalan-Jalan Cari Penat

Actually tak plan pun nak pergi Genting Hari tu. Kebetulan papa dia nak servis kereta kat Raub time dia cuti, saja aku seloroh bila anak tanya nak pergi mana, aku cakap pegi Genting. Sekali betulbetul papa dia drive ke Genting. Huish. Sebenarnya dalam hati sebebal rasa sebab teringat aku punya mengidam yang terkahir sebelum bersalin Aisyah hari tu nak ke Genting tapi tak kesampaian. Hari yang sepatutnya kitorang pergi Genting tu, aku keluar tanda dan beranak..Terkilan habis masa tu.  Tangguh punya tangguh last last sampai beranak tak dapat pergi. Marah sungguh hati masa tu, sampai dalam pantang pun masih emosi. Huhu. 


Jalan jalan naik cable car je pon. Balik hari je. Parking kat GPO, pastu jalan cari cable car, naik sampai atas.  


 My Cheeky girl yang takleh lama atas stroller. Sejuk gila time tu. Rasa kat oversea gitu.  Kabus tebal. 




Besar gila Mall baru, bersambung sambugn aku rasa. Nak patah kaki berjalan sambil dukung Aisyah. Dulu pergi cuma ada First Word plaza tu kan. Sekarang ada mall baru ape ke nama dia tak ingat la daku. 


Cantik la Mall dia. Besar, boleh sesat. Tak ade ape menarik pon..haha. 



Lepas dah sakit kaki tawaf mall, kita turun balik naik cable car ke GPO. Konon nak shopping. Tapi ternayata Primium Outlet cam tu bukan jiwa aku. Haha.. tak suka la beratur lama-lama. Payah dengan anak kecik. Shopping kat Jusco je la senang lagi. Haha.. dasar.. sangat. 


Maghrib hari kami pun chow balik rumah. kesimpulannya. Best bawak anak naik cable car dan rasa suasana sejuk saja. Tak membeli apa pun. Tak ada yang menarik. Selamat duit daku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails