Followers

Friday, January 18, 2019

Menjelang 32 Tahun

Februari bakal sampai. Tapi sampai ke aku ke Februari nanti? Lately ni rasa pelik pelik saje. Rasa takut, rasa bimbang, rasa tertanya tanya. Macam mana itu macam mana ini. Persoalan yang takut nak cari jawapan.

Kalau umurku panjang, Alhamdullilah... Kalau sebaliknya, mohon ampun semua dosa2 aku pada semua yg pernah aku buat salah. Banyak dosa aku sepanjang 31 tahun hidup ni.  Aduh. Debar2 sangat malam ni. Tak tau nape.

Maybe sebab baru habis tengok  filem Pihu. Cerita sedih. Pasal budak umur 2 tahun yang terkurung dalam rumah dia sendiri bersama ibu dia yg dah meninggal dalam tidur. Memang sedih amat la cerita ni. Terbawak bawak emosi aku sampai sekarang. Nak lelap pun teringat ingat.

Love my husband
Love mak ayah
Love Intan, Adam, Aisyah
Love adik beradik

Good Night.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails