Followers

Thursday, April 19, 2012

Lama Tak Update Blog, Tersepit Dan Terkepit


RIndu.. RIndu sangat nak berblog. Rindu nak update setiap hari, tapi apakan daya. Masa macam cepat sangat berjalan. Sedar tak sedar bulan depan aku dah nak jadi isteri orang. Masih belum boleh percaya sepenuhnya walaupun dah semakin sibuk buat persiapan.

Selain kahwin, satu lagi benda serius yang berlegar legar dalam otak aku adalah kerja. Aku rasa tak sanggup nak jauh lagi dengan suami aku lepas kahwin nanti. 7 Tahun bercinta jarak jauh, tak kan la lepas kahwin pun aku masih jauh dengan dia. Aku kat KL dia pulak kat pahang. Aku rasa sampai masa dah aku duduk di sisi dia untuk jaga dia, makan minum dia, pakaian dia, hidup dia. Itulah impian semua isteri kan.

Kadang rasa pening bila pikir antara kerjaya dan kebahagiaan rumah tangga. Ceh, dah pandai cakap pasal rumah tangga sekarang kan.. Tapi seriusnye memang la betul. Rasa tersepit dan terkepit. Susah buat keputusan. Tentang masa depan kan?

Ya Allah, permudahkan la segalanya...

1 comment:

LYAfrina said...

wahh..tahniah.. slamat pgantin baru to be :-)

mybe blh try cri kerja kat pahang jgk kan?? apa2 pon y pting bbincang dgn bakal suami utk buat pilihan y tbaik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails