Followers

Saturday, February 16, 2013

BFF & Makan - Makan @ Ben's KLCC

Berkumpul bersama BFF dari zaman MRSM Pontian dulu memang mengujakan. Perangai memang sumpah tak berubah walaupun masing masing ada yang dah jadi mummy, bakal bini orang dan makcik orang. Bila keluar dengan diorang memang tak berhenti berdekah ketawa. Kali ni akeluar 4 orang iaitu aku, azie, ain dan fara, aku rasa perangai dan ketawa berdekah tu masih boleh control lagi. Kalau ade yang lain terutamanya ateq dan nisak, memang comfirm ketawa berdekah memang tak boleh cover lagi... Boleh terkejut anak dalam perut aku okeh dengar hilai tawa makcik-makcik ni...

Plan berkumpul hari tu adalah idea makcik nisak debomm... Tapi akhirnya dia yang tak ada.. Sentap sangat ngan makcik tu... Dah la sejak kahwin ni aku selalu je tak dapat join aktiviti meronggeng diorang. Dulu zaman anak dara, aku la yang tak pernah tinggal okeh... Diorang pergi JB kahwin eju, pergi bercoti coti malaysia ke Sabah sume aku tak dapat ikut sebab perut yang dah semakin membesar ini...  Jeles okeh... Tapi aku redho.... Tunggu la anak ni keluar, aku cuti cuti satu malaysia okeh..


menjadi mak buyung tunggal dalam group ni buat aku macam artis la, sume nak bergambar dengan perut ku yang comel ituh...muahaaa....


Ni antara desert yang di order kat Ben's haritu... Memang sedap la... Manis tahap ngeri jugak ye.. Awas ibu mengandung. Nasib baik result kencing manis hari tu negatif...



Mummy to be, mummy, wife to be dan aunty to be bersama muka teruja dengan makanan masing-masing... Sedap kannn... Hurm... sebelum meletop perut ni rasa nak ber seol garden dengan makcik- makcik ni pulak... Rinduuu nak makan udang banyak-banyak ...heeee...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails