Followers

Tuesday, September 3, 2013

Intan Darina 4 Bulan ~ Dah Pandai Meniarap Dah Dia....

Ok, untuk rujukan intan di masa akan datang, Intan start meniarap sendiri di usia 4 bulan.. Bijak anak ibu...Cayang diaaaaa

Hari pertama pandai meniarap.. Kerja tak tidu siang tau.. Asyik la nak meniarap x mau baring.. Intan la Intan payung


Tengok.. Bila berjaya meniarap je terus pandang ib dan buat muka bangga... Hehe...


Dah malam2, mata dah kecil pun masih nak meniarap jugak... Sekarang tidur tak boleh pakai kelambu dah.. Lasak gila dia tidor sejak dah pandai meniarap dan berpusing-pusing ni...


Bangun-bangun tidur pun terus la meniarap... Intan la Intan... Ok itu je la kisah Intan meniarap...heeeee

3 comments:

SYANI said...

Sama la ngan anak akak.. pantang letak asyik nak meniarap je.. nak pakaikan pampers pun susah..

ika~~ said...

Rmbut dia pon lmbt tumbuh ye?just like my daughter.hihi
my daughter,qaisara pon dh leh meniarap wlaupun br 2bulan++ ;)

azizah :) said...

comel lah intan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails