Followers

Monday, August 11, 2014

Selamat Hari Raya Uolls!!!!

Gituuu.. Baru nak Selamat hari raya di hari raya yang dah masuk hari raya ke 15 ni haaaa... Melampau sangat lemaunya... huhu. Maafkan je la beta. Ok tahun ni beraya kat JB. Ni la first time hari Raya pertama kat jb lepas kahwin.. Tapi raya kali ni pagi raya cuma ada aku, suami, intan, adik aku dan mak ayah je.. Tak berapa meriah. Adik perempaun dan abg aku masing2 giliran beraya di rumah mertua masing2. Gini la kalau adik beradik tak ramai.. huuu sadis.. 


Beraya pulak kat bandar.. lagi la sadis...hauhauhau... Aku dari kecil sampai dah besor memang beraya kat kampung je masa Arwah atok ada. Sekurang kurangnya sehari sebelum raya dah balik kampung ok. sekarang arwah atok dah tak dak, nak balik kampung awal-awal macam dlu, malam raya dah kat kampung pun x best dah... So pagi raya pertama baru balik kampung...


Ok layan je la gambar raya pertama we all kat JB... Ni gambar lakik binik yang kuat gaduh...hahaha..Pagi raya sesi bermaafan..

Ni pulak  gambar family.. Haha.. Payah betul nak ajak bergambar budak kecik ni.. Ada je kerja dia, lari sana lari sini..

Lalu aku cakp, papa tangkap dia, ibu snap gambar!  Yea dapat tangkap Intan! Snap! Intan meronta-ronta nak lepas...haha 


Solehah sangat. Pagi raya suruh salam semua org, salammmmmmm... Baik je salam.. Raya kedua dan seterusnya, tadah tangan minta duit raya je, salam tak nak..


Salam ibu sambil tak sabar nak lari..

Salam pak cik kesayangan pulak


Tetamu pertama hari raya pertama.. Anak-anak jiran kawasan taman aku.. Intan melayan..Jemput makan abang abang..

Amik la kuih ni.. kuih ni sedap.. Tak caya? Meh intan rasa...huhu...


Perangai dia, ambil kuih raya pastu paksa orang makan, suap kat mulut orang



Ok itu je la kisah raya pertama...hahaha... Mals sangat nak taip entri ko kan aini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails