Followers

Saturday, July 25, 2015

Baca Blog Orang Macam Baca Novel

Hai. Selamat hari raya. Lama tak update blog kan. Aku sekarang ni dah gila duk baca blog orang macam baca novel. Serius best. Asyik baca blog orang sampai blog sebdiri nalas nak update. Best la baca blog sorang kakak ni. Banyak pasal family dia yang sempoi. Entri tak bergambar pun best je baca. So funny ok. Adik dia yang cantik tapi blur, kaean kawan dia, macam baca novel dah aku ni.. Siap gelak sorang sorang macam apa.

Banyak je cerita kelakar dia. Bukan direka reka tapi memang entri dia kelakar sokmo.. Lagi lagi bila part dia dengan adik beradik dia.. Haha..

Semoga aku lebih bersemangat blogging lepas tamat baca blog dia yang best tu..

 Ok nak smpambung baca blog orang... Bye

2 comments:

Unknown said...

Apa nama blog sis? Kekeke sebok jer aku...sorry lagi

Unknown said...

Apa nama blog sis? Kekeke sebok jer aku...sorry lagi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails