Followers

Monday, November 13, 2017

Menunggu Hari

Mengandung anak ketiga ni aku rasa sangat mencabar. Entah berapa banyak dosa aku sepanjang mengandung ni. Entah berapa kali tewas dengan emosi sendiri. Kalau la ditakdirkan Allah tarik nyawa aku masa bersalin..

Aku minta maaf kepada semua..

Suami...
Anak-anak ibu, Intan, Adam & adik baby..
Mak Ayah ..
Adik beradik..
Mama Abah..
Saudara Mara
& Kawan-kawan..

Atas semua salah silap, dosa yang pernah aku buat..

Aku pun tak minta perasaan macam ni, yang selalu tewas dengan emosi... Lagi-lagi di akhir kehamilan kali ni. Yang aku rasa cukup berat ujian Allah pada perasaan aku.

Maaf.  Semoga semuanya kembali normal setelah melahirkan..


2 comments:

LYAfrina said...

Take care..
In shaa Allah..moga dipermudahkan segalanya.


~XaViera Lifestyle~ said...

Ada baca kisah awak bsalinkan intan..sakit sangat smpai awak xnak bersalin dah...hehe
Tp ni yg latest blog anak nak masuk ke3 dah....
Tahniah....
Saya pn menghitung hari nk IOL je khamis depan.
Anak ke3 jgk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails