Followers

Thursday, December 9, 2010

Beliau Sedang Koma

Mintak maaf la, blog akan bersawang buat beberapa ketika. Sebab musababnye adalah seperti berikut :

1. Sudah meninggalkan alam pengangguran yang berlangsung selama seminggu itu. Alhamdullilah, Allah murahkan rezeki dan permudahkan segalanya. Kini sudah bekerjaya semula. Dan yang paling penting, tempat kerja baru ni lebih serius berbanding dulu. First day masuk agak gerun la jugak. No ym, no facebook, no blogging.

2. Laptop kat rumah adalah sedang koma dan jahanam. Kesan cuti sekolah. Si budak kacak duk mengadap 24 jam main segala mak nenek online game. Akibatnye, laptop itu sudah koma. Perlu di hantar ke kedai. Tiada masa untuk mengodek sendiri. Maka aktiviti berblogging di rumah pun dahberhenti beberapa hari ni.

Tunggu la keadaan kembali stabil minggu depan nampaknye..

p/s ; Kengkawan, korang sihat? Maaflah tak dapt menjenguk rumah blog korang beberapa ketika ni.. =(

4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

saya sihat..

wah.. cam serius benor keje tu. dahsyat kot boss dia. huhu..

selamat bekerja di tempat baru ;)

samanosuke_04 said...

aku doakan kesihatan laptop tue secepat mungkin.. hoho, camne bleh main game sampai koma tue?

hehe, papepun congrats dpt keje balik.. alhamdulillah..

areyart said...

dapat kerja kat mana cik aini?

Aini said...

dayat : syhhhhhh.... rahsia kerajaan, tak boleh bgtau..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails