Followers

Sunday, December 12, 2010

Tengok Kasut Ni Rasa Nak Berpusing Menari Ballet

Hari tu berjalan kat Sutera Mall, terpandang kasut ni kat Fabriano Ricco. Wah cantik sekali dong! Tiba-tiba keluar sleng indon kan..haha. Geram, siap mintak orang kedai tu keluarkan yang baru untuk aku test sepasang. Kemain la lawaonye... Test, pusing-pusing sekejap pastu bagi balik kat orang kedai tu dan ucapkan terima kasih sambil senyum...

Cantik, suka, tapi bulan ni dah overlimit ni beli kasut. Dah terbeli 5 pasang kasut dalam masa bulan 11 & 12 ni. Gila tak gila. Nasib baik aku bukan jenis perempuan yang suka barang branded sesaje. Kalau semua nak branded, mau kopak habis gaji aku kan sebulan sampai banyak tu beli kasut.

Nasib baik dapat mengawal nafsu dengan jayanya hari tu.. Kalau tak, mau geleng kepala mak aku tengok aku bawak balik beg berisi kotak kasut buat kali ke enam..haha

3 comments:

laGenDA KodOk HijAU said...

Nasib baik dapat mengawal nafsu dengan jayanya hari tu.-------> hahaha mcm mana bleh aku percaya dengan kata kata mu

hahaha

ika~~ said...

sy pun gila kasut!
neway comel nya ksut tu..awk xbli ke?

Aini said...

kodok - ini kisah benar okeh.. kena percaya..huh

ika - mmg comel gila babas.. Tapi tak beli la...next month mybe? On no!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails