Followers

Thursday, February 3, 2011

Perkembangan & Pengembangan Tuan Punya Blog

Holaaaa... Ini dia perkembangan terkini. Kepada sahabat-sahabat yang bertanya kenapa tak update-update blog dan malas sangat menepek gambar ke dalam blog. Entri ini ada jawapannye.

Sebab pertama malas menepek gambar di dalam blog adalah kerana proses pengembangan diri yang membuatkan tak excited langsung nak bergambar. Kalau dah malas nak bergambar, datang mana pulak gambar yang nak tepekkan ke dalam blog ye tak?

Tapi sempena cuti Raya Cina yang panjang ini, tuan punya blog adalah happy memanjang walaupun masih ada satu dua perkara yang bikin panas dan stress. Eh sekarang dah pandai tau, asal stress je nak pergi karok. Nasib la ade member kaki karok.

Ni ha dua orang kaki karok yang tiada tandingan lagi . Bagi la empatpuloh lagu pun diorang larat dan bertenang lagi. Aku pulak masuk lagu keempat dah macam robot kehabisan bateri je. Tapi tetap seronok tengok diorang menyanyi.

Oh ye, cantikkan bilik karaoke ni? Ni si Ain la bawak. Kat Ali Baba karaoke. Best gila. dah la cantik. Siap ada bantal boleh baring-baring lagi. 2 jam kitorang kat dalam tu sempat la tunggang terbalik jap kat situ sambil feeling-feeling menyanyi sambil buat video klip gitu..haha

Then lepas penat buat konsert selama dua jam dalam bilik tu, apa lagi perut pun mula buat konsert pulak kan. Terus ke Angsana. Si tuan blog yang gemuk tu pulak mengidam nak makan Kenny Rogers kan, so ke sana lah kami tuju untuk menyokong proses pengembangan badan kan.

Then, lepas kenyang, matlamat seterusnya adalah shopping barang-barang hantaran yang masih belum beli. Bukan main la lame. Dari Angsana sampai ke kip mart mencari. Thanks to both of my friends, kak cik and ain yangsudi menemankan aku yang cerewet ni mencari barang-barang tu..

Happy sangathari ni Tak nak pikir yang memeningkan kepala coz tak nak rupa nampak tua dari usia nanti..Sekian terima kasih. Semoga cuti empat hari ni terasa lambat berlalu...





3 comments:

Nabiel said...

lame tk nmpk aini?
muke nmpk laen..hehehe

mekchu said...

oOoo... gitu ke kisahnya? dah nak makan nasi minyak.. patut lah lama x update :)

Unknown said...

wawawawa..
i like..tp klu straight 40 lgu, pakcik mintak surat pencen la..
hahaha..
ye..best..ari yg menyeronokkan..^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails