Followers

Wednesday, February 16, 2011

Wanita Bekerjaya Yang Tidak Berkereta

Hamboi hamboi hamboi... Lama tak update blog, lama tak menjenguk blok kawan-kawan, macam-macam perubahan aku nampak ye.. Perubahan ape tu aini? Cer citer, cer citer, cer citer <---sambil membuat gaya pak Jabit dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah kan..

Mane tak nye, Si Ain dah makin maju ni dalam bidang penulisan novel ni. Halamak, berkawan ngan penulis dah aku sekarang.. Huhu.. Ape pun Ain memang suka mengeluarkan kata-kata yang walaupun tak puitis tapi mampu menggegar jiwa dan terkesan kat hati..

"Jangan terlalu membandingkan diri kita dengan orang lain, bimbang akan akan timbul perasaan tidak bersyukur "

Itu status facebook yang pernah Ain tulis la dulu yang buat aku terkesima setengah minit lepas membacanya sebab sebelum tu perasaan aku tengah gundah gulana je coz asyik memikirkan someone tu lbih segala-galanay dari aku... Insaf seketika dan kembali tenang jiwa..hehe

Tu Ain, Si Zara pulak bukan main rancak lagi sekarang berbisness cokelatnye ha.. Bukan main la comellote cekeletnye ha.. Bile ntah aku nakdapat rasa cokelat free sedozen dua kan Zara kan kan kan kan kan kan..hehe.

So apekah kaitan tajuk Wanita Berkerjaya Yang Tidak Berkereta dengan entri yang aku tulis ni? Jawpannya tunggu next entri la sebab aku pundahterlupe ape yang aku nak citer awal-awal tadi. Nanti bile ingat balik aku citer ye...hehe. Jangan mare... Nanti tua sebelum usia... =)

3 comments:

Unknown said...

mlm2 begini sye mengintai2 blog anda..
suke wat diri ini jujur malam2 begini..
u touch my heart u know...
anyway TQ....:)

edane said...

hehe.. nak copy bolh ayat tu. memang betul pun. jangan terllau membandingkan diri kita dengan org lain..

Zaharah said...

Nak ke??
tp tak sesedap kek coklat noi :)..

InsyaAllah minggu depan ade rezeki zara bawa eh SEBIJI je utk noi :)..

Bukan apoe? takot bg banyak2 nnti baju TU maken x muat...hehheeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails