Followers

Sunday, February 27, 2011

Sudah Bergelar Tunangan Orang



Alhamdullilah.. Selamat sudah.. Sudah selamat menjadi tunang orang pada 26 Feb 2011 semalam. Perasaan? Hadoi... Perasaan berdebar takot cincin yang bakal disarung tak muat..huhu. Mana tak risaunye, en tunang pergi beli cincin sendiri kan.. Tak bawak kite pun. So size pakai agak-agak je.

Tapi Alhamdullilah muat, lega. Ketat sikit je. En tunang kata, tak ape ketat sikit, tak la longgar nanti mudah tercabut dan lagi satu, boleh dibuat sebagai azam untuk menguruskan badan! Sebagai ukuran la.. Kasi diet sampai cincin tu longar sikit..huhu.

Ok kawan-kawan, gambar setakat ni tengok yang ni je la ye. Gambar lain dan siri-siri entri pasal majlis bertunang akan menyusul tidak lama lagi..hehe.


p/s : Ada sesiapa tahu senaman menguruskan jari? huhu.. =)

...


12 comments:

fadwa said...

wah!TAHNIAH KAK!!!
semoga kekal hingga ke gerbang perkahwinan...AMIN~
akak cantik la!!!weee~

NeenaAnuar said...

Congratsss dear!! you look sweet & beautiful! nanti upload gambo lagi bebanyak ekk! :)

Aini said...

tq fadwa & kak neena =)

Kancilbiru said...

wow...santek...tahniah ya..semoga bahagia selalu dgn tunang...jangan gaduh2 tau...

Marya Hana . said...

tahniah, sekali imbas mcm tiz zaqyah dalam nur kasih :)

..nOj.. said...

wah tahniah tahniah. selamat dah ye. amacam baju muat tak. byk dah makan tu. hehe. takde petua kuruskan jari. petua nak gemukkan jari ade la. makan manis bebanyak. hahaha

zella y said...

wah...dh tunang erk...congrats!!

etieybie said...

tahniah.. moga jodoh panjang dengan si dia. amin

grEEnLEaF rEdhEart said...

congratz u! :)

Nabiel said...

congrats aini~=)

Muhammad Burn said...

Tahniah... :) lekas2 kawin. hehe

erainy ruslin said...

congratz...semoga panjang jodoh,nd cepat2 diijab kabul.amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails