Followers

Friday, December 16, 2011

Khabar dari Blogger Yang Lama Bertapa

Asalamualaikum. Humakhai lamanya aku tak tulis blog. Lepas je bertukar wajah blog, terus senyap. Bukan sengaja. Tapi disebabkan perkara-perkara yang tak dapat dielakkan. OMG terasa kekok pulak jari nak menaip tiap butir kata malam ni. Maklum la dah lama tak mengarang..

Perkembangan terbaru hidup aku adalah yang pertama aku baru pindah KL. Kerja kat KL pulak. Tapi masih berada dalam company yang sama cuma jawatan je yang berbeza ni.. Alhamdullilah dah dua minggu duduk sini. Tapi first week je 5 pasang kasut yang diletak kat luar rumah kena kebas. Sadis. Kasut baru kot. Tak puas pakai lagi.. Hampeh punya pencuri.

Alhamdullilah jugak dan terima kasih kepada company yang menyediakan rumah yang sangat selesa dan cantik untuk kitorang. Rumah besar 3 tingkat, 7 bilik tapi penghuni tetapnye 4 orang je...haha. Mula-mula masuk memang seram gila babas. Tapi sekarang dah ok.. dah serasi...hehe. Sebelum pindah, bos dengan excited nye bagitau rumah ni dah siap ade oven, boleh la aku buat kek, tak payah bawak oven dari jb katanye. Haha...

Tapi sorry la, buat masa ni aku berhenti buat dan ambil tempahan kek semua. Ye la baru pindah ni sokmo sibuk. Lagi pun aku tak biasa lagi kat sini kan.. Jalan pegi opis pun ingat-ingat lupa lagi... Jalan pegi kedai makan je ingat sebab dekat..


Eh boring la entri tak de gambar... Kan? Kan? Nanti lah aku sambung cerita..huhu.. Cerita bergambar pulak lepas ni ye... Nak tido dah. Sok keje.. Tata... =)




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails