Followers

Monday, November 28, 2011

Weeeeee.... Blog Dah Berwajah Baru


Akhirnya... Bertukar jugak rupa blog i nih.. Walaupun belum siap sepenuhnye tapi puas ati sebab dah nampak perubahannya. Mula- mula memang nak upah orang je untuk designkan yang baru. Tapi kemain la lamanya nak tunggu Q, so aku pun godek-godek sendiri la dengan bantuan en google.. Tu yang tak siap-siap lagi ni.. Step by step buat kan.. Nak mengadap je 24 jam memang tak ada masa la kakak.

Cuma tng banner ngan footer tu je aku tempah kat adik Myra ni. Pantas dan tuntas je die buat. Bukan aku tak boleh nak design banner sendri gun photoshop tapi sebab penyakit malas plus kekangan masa yang memaksa aku biar oang lain je buatkan...hehe.

Hurmm... Tapi nampak pink sangat kan rupe blog baru ni...Sebenarnye tema yang di cita-citakan adah purple pink dan putih.. Tapi sebab belum siap sepenuhnya lagi so nampak la pink terlebih kan... Tak pe x pe... Sikit masa lagi aku touch up lagi kasi purple lebih...

Purple.. i tak kan curang pada u sayang...hehe

3 comments:

Nabiel said...

nice aini!!hehehe..
muke abis comel la tuh yea?lalala..

Aini said...

habis manis la nabiel...hahaa

~izan~ said...

sweet!

rajin la awak dik godek2 blog...akak mmg takde masa nak godek semua.upah org je tp cari hok murah2 je ekeke..

tapi buat sendiri lg puas hati kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails