Followers

Friday, July 8, 2011

Cita-cita Minggu Ini : Nak Berada DI Dalam Rumah Sahaja Sepanjang Sabtu Dan Ahad

Aiseh, makin jarang update blog. Bosan nak bagi alasan bizi walaupun memang bizi. Rasanya aku kena menjadualkan balik hidup aku bagi teratur lepas ni, supaya masa untuk kerja, masa untuk bersantai, masa untuk kek, masa untuk blogging tak huru hara macam sekarang ni ha..

Yang penting, paling penting, hujung minggu ni nak berehat kat rumah puas-puas. Aku rasa dah lama, dah berapa minggu dah ni aku tak dapat kualiti cuti yang betul. Sabtu kerja, lepas tu ahad dah outstatation. Ye la, kalau meeting kat kuantan atau kl isnin pagi, mesti la aku pergi Ahad kan? Dah burn cuti aku... Penat...

Oh ye, i update blog kat opis ni.. Tapi time lunch la. Jumaat kan, lunch lame. Eh tapi aku tak keluar lunch pun, tadi kusyuk buat kerja. Kengkawan len dah bertempiaran ke jusco awal-awal lagi. Jcard day hari ni haa.. Tapi aku tak de nafsu langsung ngan jcard day kali ni.. Sebab otak pikir nak siapkan kerja je.. Bagus tak? Memang bagus.

Bagusnye juga dari segi menyelamatkan kepingan duit di dalam dompet...huhu


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails