Followers

Friday, September 16, 2011

Alhamdullilah Atas Rezeki Kurniaan Tuhan, Semoga Rezeki Sentiasa Bertambah Dan Bertambah...

Bersyukur kepada Allah yang memberi rezeki. Sebagai mahluk Allah yang kerdil, kita cuma mampu berusaha dan berusaha untuk menambahkan rezeki... Aku sentiasa doa supaya rezeki aku, rezeki keluarga aku, rezeki guru-guru aku, rezeki saudara mara dan kawan-kawan aku sentiasa bertambah dan dipermudahkan....

Sekarang ni memang aku rancak mencari duit. Maklumlah, untuk simpanan menjelang hari penting dan jugak masa depan..hehe.. Ok, ni antara tempahan-tempahan selepas raya. Sapa yang berminat, sekitar johor bahru, skudai, dan yang sewaktu dengan nya, bleh la usha-usha blog simaniscomel aku ye... =)
.

Oreo Cheese Cake & Blueberry Cheese tart


Choclate Moist Cake

Birthday Cupcakes


Doorgift Cupcakes Untuk Majlis Pertunangan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails