Followers

Saturday, September 17, 2011

Pelamin Anganku Lagi...

Sekali lagi, aku up kan gambar pelamin yang gila santek gojes. Cantik, menarik, tertari ko memang debom..huhu. Ni hasil singgahan aku ngan Mai ke Mega bridal Creation Pulai Utama petang tadi la. Kemain la eksited kami kat sana tadi.Macam nak lompat-lompat tengok baju-bju pengantin dia ang gila gojes cantik.


Ni gambar-gambar pelamin ni, aku pinjam dari Facebook Mega Bridal Creation. Cantik kan? Mms gambar pelamin ni kat En Tunang pun dia kata cantik. Mms je la, mane nak dapatnye nak tunjuk secara live. Nak pegi survey sama-sama pun adalah susah ye. So, heret je la girlfriend yang tercinta maisarah anuar tu... Sentap akak. Tersdih pulak. Sob.. Sob..

Ahaa.. Ni pun pelamin dari Mega Bridal gak. Cntik kan? Tema soft2 colour ni aku suka la. Lembut je kan... InyaAllah, perancangan majlis aku nanti tak nak la ye kalau boleh warna-warna hitam am tu, nak yang lembut je... nak berseri-seri je.

Eh, harga pakej-pakej kat Mega Bridal ni pun ok jugak tau.an kita boleh tolak-tolak ape yang kita tak nak so harga boleh dikurangkan lagi. Macam pakej yang aku tanya kak Lin tadi, aku nak tolak DJ, tolak fresh flower, tolak story book, dekat 2 ribu jugak boleh tolak dari harga pakej..

Ok kan? Setakat ni aku dh terpikat la dengan Mega Bridal Creation ni. Sape-sap bakal pengntin yang tengah survey2 macam aku ni, bleh la try usha-usha. Dia ada kat Pulai Utama, kat Bandar baru Uda pun ada..

Ok, next week nak surey satu Bridal Boutiq kat gelang patah, dengar kata macam ok gak harga dia.. Sepupu aku pun ada yang pernah ambil pakej dia. Nanti dah pergi sana i story mory kat sini ye. Untuk bebelan aku dan jugak sebagai rujukan dan tips-tips untuk bakal pengantin ang tengah meracang majlis perkahwinan diorang. ..

Ok daaaa....

3 comments:

~izan~ said...

cantik! mesti excited nak pilih2..zaman skrg semakin cantik dan canggih2..dulu zaman akak,sempoi2 aje..6tahun lepas hehe

Aini said...

gila banyak typo kat ntri ni ye..Ampun maaf la ye sapa yg baca, taip dengan rkurs sebb nak cepat mcam tu la jadinye.. =)

Aini said...

Kak Izan- Terlebih eksited dh ni kak..haha

Mai - Syg, next week kita lompat2 kat butik prantin yg lain pulak ygaku citer tu ye.hehe =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails