Followers

Sunday, October 23, 2011

Kekadang.....

Sekarang selalu rasa macam semua yang belaku tak nampak pengakhirannya kat mana. Kerja yang x siap-siap, tak habis-habis dengan masalah yang sama sampai dah naik muak nak solved kan satu persatu permasalahan yang timbul tu. Ade je yang ak timbul. How come nak siap?? Sometime rasa give up, rasa tak layak, tak hebat, tak mampu dan tak sesuai dengan kerja tu sebab tu kerja tak berjalan lancar seperti yang diharapkan...

Tapi apekan daya ye, aku manusia biasa yang perlukan kerja untuk terus bernafas, untuk membiaya si kodok silver.... Kalau tak ada s kodok silver itu, maunye aku goyang kaki je kat rumah tunggu hari duduk bersading.... Kompang dipalu..pengantin baru... Haaa.. Senang hidp kan jadi perempuan ?


Aghh... Stressnye hidup!!

.

2 comments:

sekamar rindu said...

salam...

releks..jangan stresss sangat.:)

YNA said...

lagu kompang dipalu yg sedap nak dengar tuh, hehehe


salam kenal ya? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails