Followers

Thursday, October 27, 2011

My Happiest Moment With My Bff




Salah saru detik terindah dalam hidup aku ialah bersama kawan-kawan. kawan-kawan sepermainan dari zaman sekolah dulu dulu. Senang cakap kawan -kawan dari zaman kana-kanak yang membesar same same... Mereka mereka kat atas ni la antara BFF @ best friend forever aku... Ada ramai lagi sebenarnye...Tapi tak muat mauk gamba sebab semua dah beso-beso kembang belake..hehe..



Dan kemudian sama-sama meningkat remaja. Yang mana masa sekolah dulu, pernah kena cubit kat perut oleh cikgu pasal sibuk sangat bercerita pasal Drama Fong Sai Yuk masa ciku tengah mengajar kat depan... Punya la sama sama nakal.. Tapi tak adil. Aku sorang je kena cubit padahal diorang pun borak sama ngan aku. Mungkin sebab aku yang paling excited becerita kot...hehe.


Kemudian meningkat dewasa, masing-masing bawa diri sambung belajar... Ke utara, ke selatan, ke barat dan sebagainya.... Masing -masing punya cita- cita. Budak budak kuat berangan... Kini mengejar apa yang di angankan... Alhamdulilah, masing-masing semakin berjaya, bekerja, sambung belajar..dan ade yang dah nak kawen dah..ops.. Siapekah?? EHem.. =)


Walau tinggi mana pun cita-citayang di kejar, walau jauh mana pun kita semua berpisah kerana haluan hidup baru, walau besar mana pun kejayaan yang kita kecapi hari ini dan seterusnya, pastikan kita tak lupa our friendship ni ohkey kawan-kawanku sayang....














2 comments:

samanosuke_04 said...

LOL! weyh cakap kat kawan ko yang tudung oren, yang paling kanan dalam gambar first.. muka dia macam heroin dalam drama korea 'heartstring'..

mekchu said...

good luck :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails