Followers

Wednesday, August 23, 2017

Blogger Dulu Blogger Sekarang

Dah lama terpikir pasal ni. Rindu zaman bloging masa 2007-2012 dulu. Meriah sangat zaman tu rasanya. 


Sekarang ni blogger blogger zaman tu dah Kurang Update entri. Dulu tiap hari ada je entri baru boleh baca. Sekarang, yang tak update langsung bertahun pun ada. Ye cakap orang, aku ponnn sama. Mungkin generasi blogger zaman aku sekarang (termasuk aku) dah masuk 30 an masing masing dah banyak komitment lalu blog ni payah kita nak sentuh nak update netri baru baru kan. Dulu meriah amat! 


Komen Kurang, Ye dulu setiap kali up entri baru, berduyun komen. Tak kira la entri serius ke entri merapu ke kan. Ada je pengomen tegar di setiap entri. Sekarang? Non hadooo.. Same kes with me, aku pun tak rajun mengomen blog orang dah, baca pun jarang dah kan sebab entri baru tak kunjung tiba.


Nuffnang Sendu. Dulu Nuffanang boleh buat income. 2,3 bulan sekali boleh cash out. Walaupun tak banyak. Haha.. sekarang, takat Rm60 tak gerak-gerak dah bertahun. Nak cash out pun tak da mood.. Ye la, entri kurang, visiotr pun kurang, of course la Nuffnang pun tak mo kat blog kita kan.

Rindu zaman ada Gengblogger, Innit Nuffnang semua tu. Ping kat situ hari-hari, baca entri baru blogger blogger dari situ. Sekaranf rasa sunyi sepi saja. Blogging Syok sendiri je rasa.. Haha


Eh ke aku je rasa gitu ? Blog korang masih meriah ke uolls? 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails