Followers

Tuesday, August 1, 2017

Malas Aku Pikir Tajuk


With my hero, bakal abang ngah.

Pernah tak kau rasa bila mana kau tengah down, emosi ke laut, kecewa, rasa tak tau dah arah hudup macam mana, dalam keceruan tu, tiba-tiba bangkit kekuatan yang tak tau ntah datang dari mana. Kekuatan yang bantu kau untuk bangkit, untuk stop dari kecewa, motivate kau untuk bangun. 


Buat apa kau Kisah kan sesuatu yang Tak Kisahkan kau??
Sampai bila kau Nak biar Perasaan Kau Dipijak?

BANGKIT! 
Tak ada siapa boleh lakukan ini untuk kau, melainkan diri kau sendiri.


Terima Kasih ALLAH, sebab MAHA mendengar, MAHA pengasih pada aku yang hari2 mengadu padaMU. Kau beri aku kekuatan untuk bangkit, teruskan dan lupakan.

Sekarang fokus aku ialah berusaha majukan diri dan perniagaan, kumpul sebanyak mana duit untuk bantu dan bahagiakan keluarga aku sendiri. Tak sabar nak balik JB hujung bulan ni, nak bawak mak ayah holiday. Sungguh aku perlu resfresh badanku di tempat yang indah dan menenangkan. 


Kepada yang telah menyakitkan,  this is for you... 




1 comment:

aw_khalid02 said...

such an adorable kids
feel glad if you can visit my blog https://waarix.blogspot.my/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails