Followers

Sunday, May 1, 2011

Yeah! Saya Sudah Boleh Memandu

Ehem.. Tak payah la nak kutuk i yang baru boleh memandu ni. Lempang nak? Ye, memang di akui dan di ketahui ramai aku ni memang la agak lembab bab driving ni. Berapa tahun aku ambil masa nak bina confident memandu? Lama ooh.. Start amek lesen masa second year kat UTM dulu. Dan sekarang dah 2 tahun tinggalkan alam universiti tuh.

Dan baru sekarang berani. Hah! Aku rasa keberanian tu menjadi kerana dah ada kereta sendiri dan kereta tu auto plak tuh. Haha.. Selama ni , kereta kat rumah aku semua manual. Tersangat la bengapnye aku bawak kereta manual. Kalau nampak bonggol kat jalan alamatnye LANGGAR SAJA BONGGOL ITU kerana tak sempat nak tukar gear...haha.

Memang payah gile la aku rasa, sampai aku fed up dah nak bawak. 2 tahun pergi balik kerja naik pengangkutan awam. Then, bila dah asyik nak bergaduh je ngan driver teksi, beli jugak la kereta. Ehem. Dah dua hari drive merayau-rayau bersama cik maisarah kite, terasa best pulak drive kereta sendiri..uhuuu.

p/s : Kecewa sikit sebab tak dapat warna merah menyala. Dah tak keluar warna merah lagi katenye.


2 comments:

Anonymous said...

tahniah...
jgn pandu laju² yer...

Muhammad Izuan said...

btl tu sdara anon, syg diri... jgn pk syiok je. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails