Followers

Friday, November 4, 2011

My Life Sekarang

Mula mula sekali nak cakap gambar latest aku kat atas nampak macam bohong pasal aku rasa muka tak cukup tembam macam yang selalu aku nampak kat cermin hari-hari.. Tak pe la, aku cuba terima hakikat yang berat badan aku dah susut. <------ Penipuan kedua..haha... =)

Ok adalah lame tak hudpate blog. Dah bersawang dah. Biasalah jawapan standart adalah bizi. Aku kan manusia yang bekerja siang dan malam. My emak tiap kali kalau ade org datang umah pastu masa tu aku sibuk buat kek tempahan orang, ayat standart dia yang keluar adalah seperti berikut;

" no-ai-ni tu tengok mata dia tu dah macam ape kan.. Tak cukup rehat. Siang keje, malam buat kek orang, pastu sambung mngadap komputer sampai pagi baru tido kekadang. Dah le tu, tido merengkol kat atas sofa dengan laptop, bukan tau naik bilik tido atas katil.. "

Haha... aku naik hafal dah ayat dia. Sebenarnye kadang2 je buat kerja sampai tertido... Biasanya sekarang baca blog gosip, stalk facebook and blog orang sampai tertido...hakahak... Cumanya part buat kek tu memang la betul. Contoh semalam pukul 4 baru tido kot.. Hazab kakak pegi opis hari ni dengan mengantok plus selsema teruk...

Tapi mulai bulan 12 nanti mungkin aku akan mula meninggalkan sekejap dunia baking aku... Mesti aku akan rindu oven aku, aunty kedai barang bakeri, bau cheese cake dan lain-lain....huuu...

Pasal ape? Nanti la aku story.... tata...






1 comment:

Viral said...

salam kenal...

fotonya cantik,hehe
saya blogger dari Indonesia

Waloetz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails