Followers

Tuesday, March 6, 2012

NeenaAnuar Giveaway "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"

Ok. Sebagai peminat fenatik blog I'm Yourss ni kan, maka aku dengan ini menjoinkan diri duntuk Giveaway nya itu... Jadi berikut adalah syarat-syarat dan soalan-soalan yang aku copy dari blog Kajol Malaysia kita itu.. serius okeh. Kalau sapa-sapa yang tak pernah tengok kak neena gojes gonjeng ni, sila la ke blog dia, memang sebijik Kajol..

Jom sama-sama terokai I'm Yourss dalam giveaway kali ini! :)

*contest banner*

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Contest nie terbuka kepada anda semua yg mempunyai blog & juga FaceBook! macam mana nak join giveaway nie thru FB? nanti aku ceritakan!

2. Tiada paksaan utk menjadi follower blog I'm Yourss nie... kalau rasa nak follow silakann.. kalau tak nak pun takpe as long as on any updates about this contest you all are fully aware about it yea.. :)

3. Create 1 Entry (for Blog) / Notes (for FB) khas mengenai giveaway ini dengan tajuk NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"

4. Copy dan letakkan Banner contest ini didalam Entry (Blog) / Note (FB).. dan juga dlm entry / note korang pastikan ade syarat penyertaan + gambar ketiga-tiga hadiah + kesemua gambar soalan A-G.. jgn lupa caption nya perlu dicopykan sekali! Senang citer apa yg aku bebel kat dlm entry giveaway nie.. ko copy jerk semua sekali dan pastekan ke dalam entry / note korang tuh! :D

5. Kemudian bagi Bloggers... pastikan banner contest nie di letakkan di bahagian sidebar blog anda.. dan juga sila pastikan ianyer di back LINK kan ke blog I'm Yourss nie...

5. Seperti yg dijanjikan dlm entry sebelum nie... ade 3 Hadiah yg bakal korang menangi....

1st Winner!
Aigner 100ml body lotion!

2nd Winner!
75ml of Jeniffer Lopez body lotion!

3rd winner!
50 ml Aigner body lotion!

7. Then kalau korang dah complete kan semua syarat2 diatas... as for Bloggers, sila tinggalkan LINK entry contest anda tu di sini.. NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!" ni yer...supaya senang si Neena Gorjes Gonjeng nak gi check korang punyer penyertaan... as for Facebookers pulak, korang perlu Inbox me at my FB account by giving me your Note link! Tak kire korang friend or unfriend with me at FB.. yg penting just drop me your Note Link sahaja and make sure that your Privacy Setting for that notes is open for Public.. Then only I can check your notes entry keh! :)

8. Takde sistem TAG.. if ade your readers yg rasa nak join.. di persila kan! but if korang rasa korang baik hati nak ajak kawan2 korang yg di Blog ataupun di Facebook utk join GA nie dengan TAG some of your friends... no problemo! everybody are most welcome! :)

9. Cara pemilihan pemenang akan dilakukan berdasarkan pada jawapan yg paling tepat! Kalau let say ramai yg dapat menjawab dengan tepat.. as usal aku akan gunakan khidmat Random.org! so biler dah guna random.org tu makanya sapa yg bertuah lah akan dapat hadiah2 wangian seperti diatas nie tadi!

10. Ok ini part yg paling penting... Dalam memberi JAWAPAN kepada soalan-soalan yg akan aku kemukakan dlm Giveaway ini.. anda DILARANG sama sekali.. aku ulang yer... anda DILARANGGGG sama sekali utk NYATA kan jawapan anda di entry (Blog) or note (FB)! kenapa aku larang? coz jawapan korang adelah Rahsia! nanti org lain yg joint senang2 jek copy paste jawapan korang! tak ke kesian ko dah penat2 belek blog aku.. pastu org lain yg nak joint sesedap rasa gie copypaste! so dengan ini aku isitiharkan jawapan korang Biarlah Rahsia! Dengan aku jangan lahhh pulak ko rahsiaaa... nanti macam mana aku nak tahu ko bagi jawapan yg betol atau tidak! haha.. so basically biler korang nak antar LINK entry korang kat aku.. dlm link tu nyatakan lah jawapan korang pada aku... don't worry... link korang aku takkan publish sampai tamat tempoh contest.. akan aku simpan dulu baik2 dlm comments moderation tuh! as for facebookers pulak.. dah tentu2 biler korang hantar note link korang kat aku secara Inbox.. ia adelah private! So semua jawapan anda adelah rahsia ok! In case ade jugak yg bagi jawapan kat entry or note korang... ingat.. automatik aku reject penyertaan korang tau! nanti tak adil pada org lain yg nak joint pulak! :)

10. Tarikh TUTUP Contest pada 15th Mac 2012 pada tepat jam 11.59PM... So all the best and gOOd LuCk guysss! :)


Ok.. syarat penyertaan dah tahu... so now apa yg perlu korang buat? Biler sebut pasal Treasure Hunt.. maksudnya korang perlu buat kerja hunting lah kan?? haha.. actually sangat simple dan sangat mudah bagi mereka yg membaca blog aku secara tegar! confirm korang tahu jawapannya! But pada yg tak sure.. or like 50/50 nak kasik jawapan.. don't worry... semua soalan-soalan treasure hunt aku tu ade jawapan nya di dalam I'm Yourss nie! cuma korang kene pi treasure.. carik jawapan yg paling tepat! itu sahaja! mudah kan?? hehe...

So di sini ade 7 soalan yg perlu korang jawab... make sure korang jawab dengan TEPAT ok! kalau jawapan korang kurang tepat.. ade org lain lagi tepat.. then mungkin korang tak berpeluang utk menang! :)

Here we go for 7 simple question for you to hunt the answer at I'm Yourss!

SOALAN A
Dekat butik mana aku beli baju gorjes kesayangan aku nie?
*Sertakan Nama Penuh Butik dan lokasi nya sekali*



SOALAN B
Dimanakah tempat yg gorjes ini?
*Sila nyatakan nama tempat yg dilawati ini dengan lokasinya yg tepat*



SOALAN C
Bilakah tarikh kami berdua miliki iPhone 4?
*Pastikan tarikh berserta tahun diberikan dgn tepat*



SOALAN D
Dimanakah aku beli topi putih yg gorjes itu?
*Sila nyatakan nama penuh kedai dengan tepat*



SOALAN E
Dalam segment Naked Chef at Home aku...
ade satu gorjes resipi aku yg sangatt popular & hit! sila berikan nama resipi tersebut!



SOALAN F
Nyatakan 3 color contact lens yg menjadi pilihan hati ku!
*Sila berikan brand & juga warna dengan tepat*



SOALAN G

Nyatakan nama rancangan yg aku tonton dimana ianya telah berjaya menambat hati aku utk pergi ke tempat ini!

Ok aku dah tau dah semua jawapan die.. Kacang je..haha... Tak la kacang sangat sebenarnye..huhu.... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails