Followers

Sunday, June 10, 2012

Dengan Rasminya Telah Menjadi Puan Nor Aini



Secara rasminya, genap 2 minggu penulis blog ini telah bertukar status kepada Puan Nor Aini, iaitu separuh daripada Mohd Norhilmi Bin Mohd Nor. Perjalanan, pengalaman selama 2 minggu ini sangat sukar nak di ucap dan diceritakan. Macam-macam perasaan yang ada. Setiap hari masih cakap 'Eh betul ke kita dah kawin ni??'. Masih sukar untuk dipercayai... =)

Nak bercerita, tak tau nak mula dari mana ni. Macam-macam nak cerita ni... Dari masa persiapan seminggu sebelum majlis, majlis akad nikah, malam berinai, majlis bertandang sampai lah honeymoon semuanya dah selesai tapi ssatu cerita pun belum up lagi...hehe

Maklumlah pengantin baru sibuk menghabiskan cuti bersama suami tercinta. Esok dah mula kerja. Sebak sangat bila husband hantar balik KL tadi. Mulai esok, bermulalah pengalaman menjadi isteri jarak jauh selama beberapa hari.... =(

4 comments:

nizamsani said...

tahniah.

aeinio said...

tahniah... selamat menempuhi kehidupan berumah tangga semoga berbahagia hingga ke syurga aminnn..

Anonymous said...

tahniah...selamat pengantin baru...

ni@ @in said...

congrats puan aini..cpat2 review tau(^__^)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails