Followers

Monday, June 11, 2012

My Wedding ~ Berinai Lah Si Pengantin

Ha... Kakak cerita pasal berinai dulu ye. Ye la, memandangkan tak banyak lagi  gambar dari jurukamera rasmi tu kan. So kite up gambar yang   ada dalam kamera handphone je la yek. maaf la kualiti gambar tak la macam kamera godang tu kan. Hai cakap pasal handphone meremang bulu roma mengenangkan samsung galaxy s yg retak tak hantar pergi repair lagi. Ngeri weh bila tanya harga 4 5 ratus nak tukar skrin je ha...


Ok back to the story la ye. Mula-mula ingat nak pergi buat inai kat bazar karat jb. Kononnya malam sebelum nikah la nak pergi sebab siang tu separuh hari dah kat spa. Tapi mendapat tentangan hebat la pulak. Jangan di buat pengantin keluar malam nak bernikah, tak padan dengan darah manis! Katenye... Jadi aku beli je inai india kat kedai pastu suroh cousin aku lukis kan. Nasib baik die pandai jugak buat. Simple je aku nak...


Ten ten ten ten... Ni lah hasilnye... Simple je kan? Suka sangat. Design dia aku tunjuk yang dekat blog sape ntah. Memang cari yang simple. Kang meriah sangat takut kena marah ngan tok kadi pulak..hehe. Tang jari tu pulak lepas inai lukis kering, baru la di bubuh inai daun hasil tumbukan sepupu sepupu aku jugak petang tu. Tapi sayang la, tak berapa merah sangat inai daun tu, sedih kakak..


Ok inilah hasilnya inai lepas kering. Inai lukis tu merah gila. Kalau tengok dekat-dekat, macam lukis pakai marker..haha..  Tapi puas hati lah.. Terima kasih la kepada Kak Ham dan Selly yang tolong inaikan aku malam tu. Sampai pkul berapa ntah malam tu.

Thanks sangat2 =)

2 comments:

Eye_nee said...

Selamat Pengatin Baru Puan Sama Nama....Semoga bahagia mengiringimu sehingga ke akhir hayat...

yayangazza said...

pake lukisan pada tangan itu wajib ya mbak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails