Followers

Friday, November 11, 2011

11. 11. 11 Yang Malang Buat Aku

Sedihnye la.. Tapi apa nak buat. Benda dah jadi. Benda kalau nak jadi, sekelip mata je kan. Tak sempat aku nak kata ape-ape. Sedih je la yang boleh. Nak menangis, tapi entah lah... Hurmmm... Tak tahu kenapa la banyak sangat dugaan yang Allah beri.. Tapi tak pe, aku percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.. Redha...

Eksiden kali kedua. Kereta tak sampai setahun pun lagi. Dulu first time kereta mercedes sondol kereta aku dari belakang, dia salah. Kali ni aku pulak langgar van orang. Silap aku la, cuai masa keluar simpang. Tak tau la nak kata ape dah. Benda jadi terlalu pantas. Sepantas aku toleh kiri kanan sebelum keluar simpang tu..

Ye la silap aku... Redha...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails