Followers

Tuesday, November 15, 2011

Kawan Kawin, Kawin Kawan, Kawan Kawan

Cerita last week ni. Biasa la bila dah umur semakin banyak ni, kawan-kawan sorang-sorang berbaris kahwin.. Minggu lepas si Mimi. My best friend masa sekolah rendah dulu... So memenuhi jemputan mimi, pergi lah kami berempat dengan riang gumbiranya... Masing-masing eksited bila kawan kawin ni... Layan gambar je la ye. Gambar awek cantik-cantik =)


Maisarah si gebu...

Kakcik yg semakin membesar


Sekali lagi mai, aku dan fiqah....


Lastly baru letak gmabar pengantin..hehe

4 comments:

samanosuke_04 said...

hoho, k aku dah layan dah gambar² awek² cantik kat sini..

huhu, lately sebab 11.11.11 ramai kawan aku yang kawen.. aku ingtkan post nie pasal benda yang sama. huhuhu

mai aliyah said...

knp kakcik nmpk grang je? hehehe...thank ypu noi upload gmbr ni..=)

Anonymous said...

kawan dah kawen,kawan kawan pun dah kawen..tuan tanah kedarong bila nak kawen??....jgn mareee....

WuMing said...

Baca dan sebarkan untuk kebaikan semua.

KESAN PENYAKIT KANSER DALAM BADAN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails