Followers

Friday, February 24, 2012

Berendam Air Panas kat Hot Spring Lost World Of Tambun

Last Week team aku ke perak seminggu kan. Berbengkel kat Lost World Of Tambun. Macam best je kan bunyinye.... Tak la best sangat - sangat pun. Sebab letih yang amat. Siang bengkel, malam internal discussion. Stress dan penat yang amat. Bayangkan la siang dah all out sampai petang, malam lepas dinner, kul 8.30 terus discussion lagi sampai 11 lebih... Nasib baik la malam ketiga tu kitorang diberi kebebasan untuk release stress sekejap...


So destanasi kitorang adalah hot spring Lost world of Tambun ni la.. Kat Lost World ni macam-macam ade, water theme park ade, zoo ade, ape2 lagi pun ade la... Nanti la aku cerita yang lain. Sekarang bab Hot Spring ni la. bagi aku Hot Spring Lost World of Tambun ni memang best gila babas.. Memang ko boleh release stress kat sini.


Selain tempat yang gila vavas cantik, die jugak banyak kolam tau... Semua cantik-cantik. Dan ade yang berbeza suhu... Paling best aku rasa, ada satu gua buatan dia buat, dalam tu kita boleh masuk berendam sambil bersuna.. Memang berpeluh peluh la dalam tu... Best giler... Tak dapat nak snap gambar sebab nak masuk gua tu kena lalu bawah air, so tak bleh la nak bawak camera..

Yang ni foot spa... Sila la berjalan dalam air panas ni, yang mana kat dasarnye adalah batu-batu yang urut kaki tuh... Seronok sangat... Oh ye, kitorang pegi masa malam ni, so sangat la cantik ye dengan lighting dia kan... Kalau pegi siang tak best.. Ye la siang kan panas, nak berendam air panas ape kejadahnye lagi kan... Siang ke Water theme park la...

So ni la wajah-wajah perempuan yang sedang merelease kan ketegangan dan kestressan mereka... Jangan tanya la mane aku, sebab aku tukang amik gambar je...huhu

1 comment:

Unknown said...

Tmpt prmpn ngn laki campur ke?...asing ke x?..sy berharap asing

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails