Followers

Monday, February 20, 2012

Saya Mahu Kahwin

Adelah aku dengan ini sahangat la risau memikirkan hari-hari mendatang yang sangat bizi menggila ini. Dah nak hujung bulan dua dah ni.. Nak masuk bulan 3 sudah... Tak lama dah nak bulan 5 ni ha.... Banyak gila babas benda yang tak setel lagi... Gila. Kad kahwin masih pending. Baju untuk bersanding aku tak sempat-sempat lg nak cari design..

Kepala hotak adalah serabut. Masa tu macam lebih beharga dari emas sekarang ni... Sebenarnya perasaan adalah tetap berkobar-kobar nak buat persiapan tapi masanya tak ade... Minggu lepas seminggu duk berkampung outstation kat perak. Pagi petang siang malam meeting. Hebat bekerja sampai kerut kerut muka bercantum kening. Stresss mak!

Sudahlah... Sila bagi aku weekend yang tenang untuk setlekan banyak benda.... Tolong laa.... Aku nak kaweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.....

4 comments:

Nabiel said...

biasa la tuh.sebelum nk kwin mmg byk dugaan.nk buat benda baik kan.byk2 kn berdoa.berselawat.insyaAllah semua di permudahkan.

Matt Nazriee Hassan said...

Kaawen lah sapa yang larang

Eye_nee said...

Alaaa kesian dia...kalau hitung hari nampak mcm lama..sebenarnya tak lama lagi kan...harap semua berjalan lancar...

Ckin Kembaq said...

haha..sabr naa.. kuat ujian nak kawin pun.. ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails