Followers

Wednesday, February 1, 2012

Kursus Kawen Selesai...Phew..


Finally.... selesai jugak antara bab terpenting ni... Kursus kahwin tau, bukan kursus umrah..hehe. Akhirnya lepas puas bergaduh sorang nak buat kat Jb, sorang nak buat kat Pahang, last-last buat kat tengah-tengah, kat KL..haha..

Kat KL lain skit dari jb. Kalau jb, kursus kahwin RM120 kan, kat sini RM80 je. Kt Jb 2 hari penuh kan, tapi kat kl 1 hari setengah je. Dari segi pakaian pun. Kalau kat jb, kursus kawin biasanya lelaki kena pakai baju melayu bersongkok kan, tapi kat sini, jangan kan baju melayu, sogkok pun tak ade, siap perempuan ade yang pakai jeans lagi..

Tapi ape pun yang paling penting adalah kandungan kursus tu.. Apa ilmu yang kita dapat kan. Alhamdullilah, seronok dengar ceramah ceramah dari ustazah dan ustaz-ustaz..

Ok..Selesai sudah satu perkara lagi....

2 comments:

nizamsani said...

kursus kahwin pun 1malaysia juga ya.hebat.

~izan~ said...

Alhamdulillah..selesai satu bab =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails