Followers

Thursday, March 31, 2011

Jemput Singgah Ke Blog Si Manis Comel


Kengkawan, jemput singgah ke blog Si Manis Comel saye ye. Blog bisnes kecil-kecilan sahaye la. Tujuan utama adalah sebagai hobi menghasilkan makanan manis-manis comel begitu. Sambil-sambil tu berusaha menambah pendapatan..huhu.

Macam-macam terhidang untuk anda cuci mata. Nak cuci mulut boleh jugak, sila-sila la tempah sebagai pencuci mulut.. hehe... Antara yang terdapat di sana....


Cupcakes buttercream...

Blueberry Cheese tart...

Choclate moist cupcakes with strawberry..

Sila-sila la ye.. beritahu adik abang, kakak, makayah, sedara mara dankawan-kawan.. Kalau teringin dan berkenan, contact la sahaye.. =)

Sekian iklan tak berbayar dari tuan punya blog =)

http://simaniscomel.blogspot.com

3 comments:

✿ etiey erywan ✿ ©™ said...

ALAHAI COMELNYA... SAYANG NAK MAKAN NI

✿ etiey erywan ✿ ©™ said...

ALAHAI COMELNYA... SAYANG NAK MAKAN NI

PenaDigital said...

terima kasih kerana sudi singgah di penadigital, harap2 selalulah ziarah. dari PD...sy dah petik buah nangka tu...he he he...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails